اخبار و رویدادها: دیدار دوره ای هیات رئیسه با دانشكده ی تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه صنعتی شاهرود

دیدار دوره ای هیات رئیسه با دانشكده ی تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷- ۱۰:۲۲:۱۷

دیدار دوره ای هیات رئیسه با دانشكده ی تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه صنعتی شاهرود

هيات رئيسه دانشگاه صنعتی شاهرود از دانشكده تربیت بدنی و علوم ورزشی اين دانشگاه بازديد و با اعضای هيات علمی آن ديدار و گفتگو نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه با شورای دانشكده ها، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه روز دوشنبه 14 آبان ماه جاری در محل این دانشكده با اعضای هیات علمی و رئیس این دانشكده دیدار و گفتگو كردند.

IMG_0011

طی این دیدار دكتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تقدیر و تشكر از ریاست دانشكده دكتر یونسیان  و اعضا هیات علمی به واسطه فعالیت های تاثیر گذار دردانشگاه و همچنین شهر خاطر نشان كرد: تمامی فعالیت های دانشكده از جمله تعاملات با دیگر نهاد ها و قرارداد های فی مابین حاصل تلاش و هم فكری تمامی اعضای هیأت علمی است.

IMG_0024

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در این دیدار از برگزاری همایش سلامت كه هر ماه با همت دانشكده تربیت بدنی برگزار می گردد و تعاملات بیرونی از جمله ایجاد مركز ارزیابی جامع پزشكی فدراسیون فوتبال و تفاهم نامه با فدراسیون جانبازان و معلولین  را سبب ارتقا و معرفی دانشكده و دانشگاه عنوان كرد.

دكتر فاتح گفت: با وجود توانمندی سخت افزاری و نرم افزاری باید اقدام لازم در خصوص برنامه ریزی دقیق جهت درآمدزایی و كارآفرینی انجام گردد. ایشان با تأكید بر فعالیت های كارآفرینی خواستار همكاری دانشكده و اعضای هیأت علمی  با مركز آموزش های آزاد دانشگاه شد و با توجه به اهمیت درآمد های اختصاصی دانشگاه، افزایش این درآمدها را با ارائه طرح های مختلف و اقدامات مربوطه خواستار شد.

IMG_0007

در این نشست دكتر علی یونسیان رئیس دانشكده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه به ارائه گزارشی در خصوص تعداد دانشجویان، اعضای هیات علمی، كاركنان و آزمایشگاه های موجود جهت آموزش، نشریات علمی پژوهشی، تعداد مقالات، طرح های پژوهشی و ارتباط برون دانشگاهی پرداخت و با بیان اینكه تربیت بدنی و سلامت نقش موثری در شادابی محیط علمی دارد، برنامه های پیشنهادی دانشكده در خصوص تقویت زیرساختهای سخت افزاری و نرم افزاری، تشكیلات سازمانی،  تجهیزات و فضاهای آموزشی را ارائه و خواستار حمایت همه جانبه هیات رئیسه برای پیشبرد اهداف این دانشكده شد.

 

12345