اخبار و رویدادها: دانشگاه در آستانه يك روز تفريحی- ورزشی ويژه كاركنان

دانشگاه در آستانه يك روز تفريحی- ورزشی ويژه كاركنان
چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷- ۱۴:۱۰:۴۴

دانشگاه در آستانه يك روز تفريحی- ورزشی ويژه كاركنان

به مناسبت گراميداشت هفته تربيت بدنی، همايش پياده روی كاركنان دانشگاه به همراه خانواده هايشان در دو روز پايانی هفته اول آبان ماه در محل پرديس معدن آموزشی برگزار می گردد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، باتوجه به ضرورت فعالیت های مستمر جسمانی برای كلیه كاركنان دانشگاه در طول سال و نیز اهمیت ورزش های همگانی به منظور نهادینه كردن فعالیت های جسمانی و همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی، همایش پیاده روی كاركنان دانشگاه به همراه خانواده هایشان در روزهای پنجشنبه 3 آبان ماه 97 ویژه اعضاء هیات علمی و جمعه 4 آبان ماه جاری ویژه كارمندان این دانشگاه در محل پردیس معدن آموزشی برگزار می گردد.

این همایش از ساعت 7:30 صبح از درب اصلی دانشگاه به سمت پردیس تفریحی و آموزشی مذكور آغاز خواهد شد و از ساعت 8:30 الی 9:30 در یك مسافت 3 كیلومتری پس از پیمودن پیاده روی و صرف صبحانه، مسابقات همگانی به مدت یك ساعت و نیم برگزار می شود،  سپس در ساعت 12:30 بعد از اقامه نماز ظهر و سخنرانی ریاست دانشگاه و مدیر تربیت بدنی قرعه كشی جوایز ویژه برگزار خواهد شد و در ادامه با توزیع ناهار یك روز تفریحی - ورزشی پایان می پذیرد.

ایجاد زمینه مساعد برای وفاق جمعی، همدلی و وحدت همكاران دانشگاهی، تقویت روحیه شور،  نشاط و شادابی و جلوگیری از رخوت و سستی در بین همكاران دانشگاهی، توسعه مشاركت و مسئولیت پذیری كاركنان در سازماندهی و اجرای فعالیت های ورزشی، تلاش درجهت ارتباط نزدیك و صمیمی بین كاركنان شركت كننده و مسئولین دانشگاه و افزایش جمعیت كارمندی تحت پوشش فعالیتهای ورزشی از جمله اهداف این همایش می باشد.

photo_2018-10-24_14-10-42

 دربرگزاری همایش از دانشجویان علاقه مند و نیروهای داوطلب و همچنین اعضای انجمن های ورزشی دانشجویی در كلیه حوزه های اجرایی همایش با نظارت مطلوب مدیر تربیت بدنی استفاده می شود.

لازم به ذكر است  شركت كلیه همكاران و خانواده هایشان در مسابقات همگانی بلامانع می باشد و شروع ثبت نام در محل هر مسابقه صورت می پذیرد. همچنین هر فرد می تواند در چند رشته ورزشی ثبت نام نماید منوط به اینكه تا ساعت 11 در ایستگاه های مختلف ورزشی ثبت نام نماید و لازم به ذكر است پس از ساعت تعیین شده امكان ثبت نام افراد در محل مسابقه  وجود ندارد .در نهایت پس از پایان مسابقات در همان محل مسابقه جوایز به نفرات برتر اهدا می گردد.

 

12345