اخبار و رویدادها: ديدار هيات رئيسه دانشگاه با اعضای هيات علمی دانشكده مهندسی صنايع و مديريت

ديدار هيات رئيسه دانشگاه با اعضای هيات علمی دانشكده مهندسی صنايع و مديريت
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷- ۱۵:۳۳:۵۰

ديدار هيات رئيسه دانشگاه با اعضای هيات علمی دانشكده مهندسی صنايع و مديريت

هيات رئيسه دانشگاه صنعتی شاهرود از دانشكده مهندسی صنايع و مديريت اين دانشگاه بازديد و با اعضای هيات علمی آن ديدار و گفتگو نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتي شاهرود، هيات رئيسه دانشگاه روز دوشنبه 30 مهر ماه جاری از دانشكده مهندسی صنايع و مديريت بازديد و با اعضاي هيات علمی آن دانشكده ديدار و گفتگو كردند.

 دكتر رضا شيخ رئيس دانشكده مهندسی صنايع و مديريت در اين جلسه كه در محل آمفی تئاتر اين دانشكده برگزار گرديد، ضمن خير مقدم به ارائه گزارش اجمالي از تاريخچه و وضعيت كنونيی دانشكده مهندسی صنايع و مديريت پرداخت.

رئيس دانشكده مهندسی صنايع و مديريت به تربيت بالغ بر 1182 دانشجو توسط 18 عضو هيات علمی در اين دانشكده اشاره كرد و با بيان آماری از تعداد رشته، مقاطع، دانشجويان و اعضای هيأت علمي گفت: يكي از ويژگی هاي بارز اين دانشكده و رشته های آن تقاضا محور بودن رشته ها است، همچنين جذابيت رشته های موجود به دليل تقاضای كار، هزينه اندك و درآمدزايی، موفقيت فارغ التحصيلان در حوزه های تحصيلات تكميلی و اشتغال و همچنين پاسخگويی به نيازهای فارغ التحصيلان شهرستان از جمله نقاط قوت اين دانشكده می باشد ايشان در ادامه هزينه كم اين دانشكده و متولی بودن دركارآفرينی را همسو با سند راهبردی دانشگاه عنوان نمود.

در ادامه اين نشست كه با هدف هم فكری و هم انديشی در جهت ارتقای اين دانشكده برگزار شد، دكتر شيخ به بيان درخواست های دانشكده پرداخت.

اعضای هيات علمی دانشكده مهندسی صنايع و مديريت نيز به بيان نقطه نظرات خود از قبيل اهميت رشته های علوم انسانی، كمبود فضای آموزشی با توجه به تعداد زياد دانشجويان دانشكده، تعداد كم اعضای هيأت علمی و مشكلات موجود پرداختند.

در اين ديدار صميمانه دكتر محمد مهدی فاتح رئيس دانشگاه صنعتی شاهرود، ضمن استقبال از نظرات ارزشمند اعضای هيات علمی دانشكده مهندسی صنايع و مديريت و تقدير از دكتر شيخ جهت فعاليت های مستمر براي پيشبرد اهداف دانشكده خاطر نشان كرد: هر يك از شما با طرح موضوعات مفيد از ديدگاه خود در اداره امور به ما كمك می كنيد و همين نظرات، پيشنهادات و راه حل های شماست كه موجبات پيشرفت دانشكده و دانشگاه را فراهم می سازد.

دكتر فاتح: اهميت ارتقا پژوهش، كارآفرينی و فناوری

دكتر فاتح در پاسخ به سوالات مطرح شده از جانب اعضای هيات علمی دانشكده گفت: فعاليت دانشگاه آموزشی، پژوهشی، فناوری و كارآفرينی است و انتظار من از تمامی دانشكده ها اين است كه فعاليت های خود را به اين سمت سوق دهند وهمگی با رفتن به سوی بهره مندی از منابع جديد و تقويت قراردادها و طرح های پژوهشی به پيشبرد اهداف دانشگاه كمك كنند.

وی درخصوص كمبود اعضای هيأت علمی دانشكده افزود: جذب نيرو برای دانشكده مهندسی صنايع و مديريت از اولويت های هيات اجرايی جذب است و براساس نياز چند دانشكده كه با كمبود نيرو روبرو است، تمام توان دانشگاه معطوف به حل مساله است. رئيس دانشگاه با توجه به اهمیت کسب درآمد، خاطر نشان كرد: هريك از اعضای هيأت علمی بايد به عنوان يك مدير تحقيقاتيی عمل كند و از امكانات موجود به خوبی در راستای ارتقاء دانشگاه و کسب درآمد استفاده نمايد.

در پايان دكتر ناصر گودرزی معاون آموزش و تحصيلات تكميلی، دكتر هادی قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی و دكتر علی دستفان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه به سوالات طرح شده در جلسه پاسخ دادند.

 

12345