اخبار و رویدادها: آغاز سال تحصیلی با اردویی فرهنگی و مفرح ویژه دانشجویان جدیدالورود

آغاز سال تحصیلی با اردویی فرهنگی و مفرح ویژه دانشجویان جدیدالورود
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷- ۱۴:۰۷:۴۸

 آغاز سال تحصیلی با اردویی فرهنگی و مفرح ویژه دانشجویان جدیدالورود

معاونت فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود با هدف شناساندن توانایی ها و قابلیت های كانون های فرهنگی و هنری، تشكل های دانشجویی و انجمن های علمی دانشجویی، اردوی فرهنگی تفریحی ویژه دانشجویان ورودی جدید را برگزار نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه و با هدف شناساندن توانایی ها و قابلیت های كانون های فرهنگی و هنری، تشكل های دانشجویی و انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه، اردوی فرهنگی تفریحی ویژه دانشجویان ورودی جدید در روزهای 19 و 20 مهرماه 97 به ترتیب برای دانشجویان پسر و دانشجویان دختر،  در پردیس معدن آموزشی دانشگاه برگزار شد.

IMG_0000

این اردو علاوه بر آشنایی دانشجویان با مراكز دانشجویی فعال دانشگاه توانست با حضور بخش های ورزشی و تفریحی فضایی فرهنگی و مفرّح را برای دانشجویان رقم بزند.

برگزاری نمایشگاه معارفه و دستاوردهای كانون های فرهنگی و هنری دانشگاه شامل كارگاه های رایگان، مسابقات فرهنگی و هنری با اهدا جوایز در قالب كانون های قرآن و عترت با مسابقه جدول، كانون گردشگری با طرح سوالات ویژه این حوزه، كانون محیط زیست با مسابقه عكاسی از پردیس معدن آموزشی دانشگاه و مسابقه ای در خصوص جمع آوری زباله های اردو، كانون فیلم و عكس با مسابقه عكاسی، كانون هلال احمر به همراه برگزاری كارگاه آموزشی امداد و كمك های اولیه ، كانون موسیقی با مسابقه شناخت موسیقی اصیل ایرانی، كانون مهر امام علی (ع) با معارفه كانون و سرگرمی های های متنوع و همچنین كانون دختران یاس كه در روز جمعه ویژه دانشجویان دختر برگزار گردید.

IMG_0472

دانشجویان دختر جدیدالورود دانشگاه با حضور در برنامه های متنوع كانون دختران یاس از جمله كارگاه های آموزش آشپزی، دفاع شخصی، زیور آلات، نقاشی روی سفال، طراحی چهره، كوئیلینگ و بازارچه فروش دست سازه های دانشجویی روزی خاطره انگیز را برای خود رقم زدند.

دكتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه به همراه هیات رئیسه با حضور در جمع دانشجویان جدیدالورود در دو روز برگزاری این اردو تفریحی پس از بازدید غرفه ها و گفتگو با دانشجویان در جریان روند برگزاری این اردو مفرح قرار گرفتند.

در این اردوی تفریحی 550 دانشجو جدیدالورود پسر و 600 دانشجو دختر شركت نمودند.

لازم به ذكر است این دو اردوی یك روزه با حركت اتوبوس ها و انتقال دانشجویان در ساعت 9 صبح از مقابل خوابگاه های دانشجویی و سردب پردیس مركزی به پردیس معدن آموزشی دانشگاه آغاز و پس از صرف نهار پایان پذیرفت.

12345