اخبار و رویدادها: مراسم تكریم و معارفه رئیس دانشكده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی شاهرود

مراسم تكریم و معارفه رئیس دانشكده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷- ۱۰:۱۲:۵۷

مراسم تكریم و معارفه رئیس دانشكده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی شاهرود

مراسم تكریم و تقدیر دكتر احمد احمدی و معارفه دكتر رضا نادری به عنوان رئیس دانشكده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، مراسم تكریم دكتر احمد احمدی و معارفه دكتر رضا نادری به عنوان رئیس دانشكده مهندسی عمران این دانشگاه صبح امروز دوشنبه 16مهرماه جاری در سالن جلسات این دانشكده برگزار شد.

IMG_0021

دكتر محمدمهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در این آئین كه با حضور اعضای هیأت علمی این دانشكده و هیأت رئیسه دانشگاه برگزار شد، ضمن تقدیر و تشكر از دكتر احمدی به جهت 12 سال خدمت در این دانشكده، تعامل در مدیریت، ارتباط سازنده و همسو با هیات رئیسه دانشگاه، نظم در امور در همه بخش ها و هماهنگی و همكاری با اعضای هیات علمی دانشكده و همچنین حسن مدیریت را از جمله ویژگی های ایشان عنوان نمود.

نگاه مدیریت برای حل مسائل، باید نگاه مساعدت و همكاری باشد.

دكتر فاتح با تاكید بر اهمیت خدمت به جامعه بالاخص قشر دانشجو، انتصاب دكتر نادری در جایگاه ریاست دانشكده عمران را فرصت مناسبی برای انعكاس تجربیات ارزشمند ایشان در راستای ایجاد شرایط مناسب تر برای رسیدن به اهداف و توسعه این دانشكده دانست.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تشكر از دكتر نادری جهت قبول مسئولیت، موفقیت روز افزون این دانشكده را در سایه همكاری دیگر دوستان بیان كرد.

IMG_0043

بهره مندی از خرد جمعی اصلی اساسی برای نیل به اهداف مجموعه

دكتر احمد احمدی در این جلسه ضمن تشكر از حاضرین به ارائه گزارشی از تاریخچه 12 سال خدمت خود در دانشكده مهندسی عمران پرداخت و گفت: در طول سالیان خدمت سعی بر آن داشتیم با استفاده از خرد جمعی در راستای نیل به اهداف بلند مدت دانشكده به حل مسائل و مشكلات بپردازیم. ایشان در ادامه جذب نیروهای جوان و با انگیزه را طی چند سال گذشته سبب تغییر و جهش قابل ملاحظه در بخش آموزش و پژوهش دانشكده عنوان نمود.

IMG_0047

دكتر رضا نادری نیز ضمن تقدیر از دكتر احمدی و آرزوی توفیق برای ایشان، به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته طی سال های 96 تا 97 در این دانشكده پرداخت و خریداری تجهیزات، ایجاد رشته های جدید، اقدامات لازم برای طرح های تحقیقاتی، جذب هیات علمی و تولید مجله ای به زبان انگلیسی را از جمله برنامه های خود مطرح كرد. وی در ادامه به نیازمندی های بخش آزمایشگاهی دانشكده اشاره نمود و در این موضوع نقطه نظرات خود را بیان كرد.

 در پایان هیأت رئیسه دانشگاه به پرسش ها و درخواست های اعضای هیات علمی دانشكده مهندسی عمران پاسخ لازم را ارائه كردند.

12345