اخبار و رویدادها: مراسم تجلیل از بازنشستگان دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار گردید.

مراسم تجلیل از بازنشستگان دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار گردید.
یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۷- ۱۱:۰۹:۳۵

مراسم تجلیل از بازنشستگان دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار گردید.

همزمان با روز خانواده و تكریم بازنشستگان طی مراسمی با حضور هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود از بازنشستگان این دانشگاه تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، همزمان با روز خانواده و تكریم بازنشستگان پیش از ظهر روز شنبه 17 شهریور ماه جاری طی مراسمی با حضور هیئت رئیسه در محل تالار اقاقیا اداره كل امور فرهنگی از بازنشستگان این دانشگاه تقدیر شد.

IMG_0000

در این مراسم دكتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن خیرمقدم با اشاره به جایگاه و اهمیت احترام به بازنشستگان گفت: بازنشستگان افرادی هستند كه گرانبها‌ترین روز‌های خود را وقف خدمت به مردم كرده و در سخت ‌ترین شرایط و با امكانات محدود همواره صادقانه در راه توسعه و خدمت به میهن اسلامی گام نهاده اند و تكریم از این عزیزان حداقل كاری است كه بر عهده دانشگاه است.

IMG_0140

رئیس دانشگاه به وضعیت مطلوب شاخص های دانشگاه نسبت به برنامه مصوب راهبردی و عملكرد خوب این مجموعه در خصوص قراردادهای تحقیقاتی اشاره نمود و افزود: دانشگاه هم اكنون با 200 شركت دولتی، خصوصی، سازمان و نهاد متعدد قرارداد منعقد كرده است و حدود 15 درصد از درآمدهای اختصاصی دانشگاه از درآمدهای پژوهشی می باشد. وی به استقرار شركت های دانش بنیان در محل مركز رشد مشترك دانشگاه با پارك علم و فناوری، غرس حدود 1000 اصله نهال  در پردیس معدن آموزشی، مهندسی  و فناوری های نوین و پردیس مركزی، افتتاح ساختمان های مسجد نور، دانشكده مهندسی مواد، مجموعه كارگاه ها و مجموعه ورزشی پردیس و همچنین تجهیز منحصر به فرد آزمایشگاه ها این دانشگاه پرداخت.

فاتح ادامه داد: بازنشستگی پایان كار نیست و این دانشگاه همواره نیازمند تفكر، همراهی و همفكری بازنشستگان می ‌باشد و زمانی كه تجربه همكاران بازنشسته در كنار توان نیروهای جوان قرار بگیرد، مسیر بهبود را هموار كرده و سبب پویایی و چابكی دانشگاه خواهد شد.

وی با اشاره به پیشرفت دانشگاه در طی سال های اخیر بیان كرد: با توجه به ظرفیت های خیلی خوب مجموعه آزمایشگاه های تربیت بدنی خوشبختانه موفق به افتتاح مركز جامع ارزیابی های پزشكی استان سمنان در این دانشگاه شده ایم .

دكتر فاتح: رسیدگی به همكاران و درآمدزایی دو اصل لازم و ملزوم است.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در پایان این دیدار ضمن بیان اینكه پرداختن به موضوع بازنشستگان و بررسی و یافتن راه‌ حل‌های مناسب برای حل مشكلات آنان و تكریم این عزیزان، از دغدغه‌های دانشگاه است، برای كلیه همكاران بازنشسته آرزوی سلامتی، طول عمر با عزت و عاقبت به خیری كرد.

IMG_0129

IMG_0159

 

سخنرانی محمد یحیایی نماینده كانون بازنشستگان دانشگاه به منظور ارائه گزارش عملكرد، اجرای گروه هنری عرفان، پخش كلیپ و همچنین شعرخوانی آقای لطفی همكار بازنشسته از دیگر برنامه های این مراسم بود.

12345