اخبار و رویدادها: برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان در دانشگاه

برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان در دانشگاه
یکشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۷- ۱۳:۲۵:۵۲



طرح ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان با حضور 50 عضو هیات علمی در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، طرح ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان با شرکت 50 عضو هیات علمی این دانشگاه از روز سه شنبه  تا جمعه 5 لغایت 8 تیر ماه 97  در محل این دانشگاه برگزارگردید.

IMG_0023

حجت ااسلام و المسلمین حاج آقای فندرسکی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در گفتگو با کارشناس روابط عمومی به روز رسانی اطلاعات دانشی اساتید در حوزه های علوم انسانی را از اهداف اصلی این طرح عنوان نمود.

IMG_0004

فندرسکی ارتقای سطح علمی و جایگاه استادان، بصیرت‌افزایی در اساتید، ایجاد فضای علمی و گفت‌ و گو محور در بین استادان و بسترسازی برای شکوفاکردن استعدادهای موجود را از جمله اهداف اصلی برگزاری این طرح عنوان کرد و افزود :با توجه به جایگاه رفیع و نقش محوری اساتید در توسعه جایگاه علمی کشور و تحقق دانشگاه های تمدن ‌ساز اسلامی و نیز تقویت و رشد زمینه ها و ظرفیت ‌های علمی و تربیتی ،تلاش برای معرفت‌افزایی و توانمندسازی اساتید ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه همچنین برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید را در راستای طرح دانش افزایی اساتید منطبق با بحث اسلامی سازی دانشگاه ها عنوان نمود.

وی در پایان در خصوص جهت دادن ذهنی اساتید در حوزه مسایل عمومی و افزایش دانش عمومی اظهار امیدواری کرد.

در افتتاحیه این طرح به انتخاب اعضای شورای هم اندیشی اساتید دانشگاه دکتر مرتضی ایزدی فرد به عنوان دبیر هم اندیشی اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود منصوب گردید و از زحمات دکتر صادق رحیمی شعرباف به واسطه زحماتشان در تصدی این سمت تقدیر بعمل آمد.

این طرح ظهر روز جمعه 8 تیر ماه 97 به کار خود پایان داد.

12345