اخبار و رویدادها: انتصاب ریییس جدید دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک

انتصاب ریییس جدید دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک
دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷- ۰۷:۵۶:۰۰

انتصاب ریییس جدید دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک

برگزاري مراسم تكريم و معارفه رياست قبلي و جديد دانشكده مهندسي معدن، نفت و ژئوفيزيك

مراسم تكريم دكتر عليرضا عرب اميري و معارفه دكتر محمد عطايي به عنوان روساي قبلي و جديد دانشكده مهندسي معدن، نفت و ژئوفيزيك صبح امروز دوشنبه سوم ارديبهشت ماه با حضور تعدادي از اعضاي هيأت رئيسه دانشگاه و اعضاي هيأت علمي اين دانشكده در سالن جلسات اين دانشكده برگزار شد.

رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود در اين مراسم با تبريك اعياد شعبانيه به همه حضار به اختصار گزارشي از اهم پيشرفتهاي دانشگاه در طي سال قبل ارائه داد و افزود: پيشرفت دانشگاه مديون كمك و ياري همه اعضاي دانشگاه به ويژه مديراني است كه با پي گيرهاي مستمر سبب ايجاد فرايندها و اجراي امور مي شوند. وي با اشاره به قرارداد كلان دانشگاه با شركت ملي نفت ايران تأكيد كرد پي گيري مستمر دانشكده معدن، نفت و ژئوفيزيك و به ويژه شخص دكتر رمضان زاده باعث شد كه در انتهاي سال قبل بتوانيم قرارداد خوبي با شركت نفت منعقد نماييم و اين مي تواند سرآغازي براي كارهاي بزرگ اينچنيني باشد.

دكتر فاتح با اشاره به  اين كه از هر فرصتي براي استفاده از نظرات همكاران دانشگاهي براي پيشبرد امور استفاده مي كند، گفت: با همكاري همه اعضاي هيأت علمي و مديران موفق دانشگاه، كارها با نظم  خوبي به پيش مي رود و هر روز شاهد پيشرفت تازه اي در دانشگاه هستيم. ايشان در ادامه جلسه از خدمات شايان توجه و شايسته دكتر عليرضا عرب اميري در خصوص پيشبرد اهداف دانشكده و دانشگاه در مدت تصدي رياست اين دانشكده  تشكر كرد و از پيگيري مستمر وي به عنوان يك نمونه بارز براي دستيابي به اهداف قدرداني نمود. دكتر فاتح در پايان صحبت خود از دكتر عطايي براي پذيرش اين مسئوليت تشكر و ابراز اميدواري كرد كه دكتر عطايي با توجه به سابقه كاري و تجربه خود دانشكده را بيش از پيش فعال نموده و براي پيشبرد اهداف ايشان آرزوي موفقيت كرد.

دكتر عرب اميري در اين جلسه به ارائه گزارش عملكرد خود در مدت تصدي مديريت خود پرداخت و گزارش خود را در چهار بخش فرهنگي- دانشجويي، آموزشي، پژوهشي و اداري در دانشكده تقسيم و در هر حوزه به دستاوردها و عملكردهاي اشاره نمود. وي از حمايتهاي رياست و هيات رئيسه دانشگاه و اعضاي هيات علمي دانشكده در اين مدت تقدير نمود.

عکسهای این مراسم را در لینک زیر بینید. http://shahroodut.ac.ir/fa/news/showitem.php?id=970203150700

12345