اخبار و رویدادها: انتصاب رئيس دانشكده مهندسي معدن، نفت و ژئوفيزيك دانشگاه

انتصاب رئيس دانشكده مهندسي معدن، نفت و ژئوفيزيك دانشگاه
سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷- ۱۱:۵۲:۲۰

انتصاب رئيس دانشكده مهندسي معدن، نفت و ژئوفيزيك دانشگاه

دكترمحمد مهدي فاتح رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود طي حكمي دكتر محمد عطائي را به سمت رياست دانشكده مهندسي معدن، نفت و ژئوفيزيك اين دانشگاه منصوب كرد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه، دكترمحمدمهدي فاتح رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود طي حكمي دكترمحمد عطائي را به سمت رياست دانشكده مهندسي معدن، نفت و ژئوفيزيك اين دانشگاه منصوب كرد.

دربخشي ازاين حكم آمده است:

با عنايت به مراتب تعهد، تخصص و تجربيات ارزنده جنابعالي به موجب اين ابلاغ با حفظ پست سازماني به مدت سه سال به عنوان رياست دانشكده مهندسي معدن، نفت و ژئوفيزيك منصوب مي شويد تا وظايف و امور محوله را بر اساس آيين نامه جامع مديريت دانشگاه ها و با هماهنگي معاونين و مديران محترم ستادي به انجام رسانيد.

 اميد است با استعانت از خداوند متعال و عنايت به اصول والاي انقلاب اسلامي و در سايه صداقت، تلاش، همدلي و همفكري با همكاران محترم آن دانشكده موجبات ارتقاي دانشگاه را فراهم نماييد و موفق به تاييدات الهي و منشا خير و خدمات شايسته باشيد. 

دکتر-عطایی

 

همچنين دكترفاتح طي نامه اي مراتب تقدير و تشكر خود را از خدمات ارزشمند دكترعليرضا عرب اميري در توسعه و گسترش فعاليت هاي اين دانشكده درمدت تصدي مسئوليت رياست دانشكده مهندسي معدن، نفت و ژئوفيزيك اعلام داشت و با استعفاي وي موافقت نمود.

رئيس دانشگاه دراين نامه اظهاراميدواري كرده است كه دانشگاه و دانشكده مهندسي معدن، نفت و ژئوفيزيك همچون گذشته از تجربيات ارزنده علمي و اجرايي ايشان بهره مند شود.

دکتر-عرب-امیری

 

12345