اخبار و رویدادها: دیدار هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با خانواده شهید حجت الله خانلرخانی

دیدار هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با خانواده شهید حجت الله خانلرخانی
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶- ۱۵:۴۵:۰۴

دیدار هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با خانواده شهید حجت الله خانلرخانی

هیأت رئیسه دانشگاه در روزسه شنبه 22 اسفندماه با خانواده شهید خانلرخانی دیدار وگفتگو نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر فاتح رئیس این دانشگاه به همراه هیأت رئیسه در روز سه شنبه 22 اسفند ماه جاری با حضور در روستای قاسم آباد و منزل شهید خانلرخانی با خانواده این شهید دیدار وگفتگو نمودند.

IMG_0000

دراین جلسه حجت الاسلام و المسلمین فندرسکی مسئول  دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با تاکید براینکه خداوند درقرآن هیچ گاه مسلمانان را به جنگ توصیه ننموده است بلکه همیشه به دفاع از سرزمین سفارش کرده بیان داشت: خداوند درقرآن سفارش به دفاع دربرابرکفار و سردمداران آن دارد به این دلیل که اگر این قوم از بین نروند هیچ صومعه یا محل عبادت ادیان مختلف برروی زمین باقی نمی گذارند.

IMG_0054

ایشان درادامه به بشارت قرآن در آیه 54 سوره مبارکه مائده اشاره کردند که خدواند می فرمایند:

" اگر همه مردم دست از دین خدا بردارند بزودی قومی می آید که خدا این قم را دوست دارد و این قوم هم خدا را دوست دارد و این قوم نسبت به مومنین رئوف و مهربان هستند ولی درمقابل کفار سرسختند و گوششان شنوای هیچ ملامت کننده ای نیست فقط به سخن خداوند گوش می دهند و شامل فضل خداوند هستند."

این آیه وقتی درجمع یاران پیامبر خوانده شد از ایشان پرسیدند که کدام قوم هستند؟ پیامبر دست بر شانه سلمان زدند وفرمودند از قوم سلمان هستند واهل ایران.

حاج آقای فندرسکی در پایان با اشاره به فرمایش پیامبرکه می فرمایند"وقتی آخرالزمان فرارسد شهادت، خوبان امت مرا گلچین خواهد کرد" بیان نمود: شهید شما جزو محبان الهی بوده وحتما فضل خداوند شامل حال ایشان گردیده است.

درپایان ایشان ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای خانواده محترم این شهید بزرگوار از خداوند توفیق و قدردانی از خون شهدا را خواستار شد.

IMG_0052


کلمات کلیدی: ##بزرگداشت شهدا#قدردانی#شهیدخانلرخانی#
12345