اخبار و رویدادها: آئين تجليل از كارمندان نمونه دانشگاه صنعتي شاهرود برگزار شد.

آئين تجليل از كارمندان نمونه دانشگاه صنعتي شاهرود برگزار شد.
یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶- ۱۶:۳۰:۵۸

آئين تجليل از كارمندان نمونه دانشگاه صنعتي شاهرود برگزار شد.

طي مراسمي از 30 كارمند در دو بخش نمونه و قابل تقدير دانشگاه صنعتي شاهرود تجليل به عمل آمد.

 به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتي شاهرود، روز دوشنبه 20 اسفند ماه جاري از كارمندان دانشگاه در دو بخش نمونه و قابل تقدير با حضور هيات رئيسه در تالار دانشكده معدن، نفت و ژئوفيزيك تجليل به عمل آمد.

IMG_0087

در ابتداي اين مراسم حجت الاسلام و المسلمين فندرسكي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ضمن تبريك ميلاد حضرت فاطمه (س)، ميلاد بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران امام خميني (ره) و تبريك روز درختكاري و هفته منابع طبيعي با بيان احاديث و رواياتي به ويژگي هاي كارمند نمونه پرداخت و گفت: اهميت و احترام به ارباب رجوع از ملزومات كار در دانشگاه است و ما با توجه به سيره ائمه اطهار بايد دقت كافي در خصوص ارتباط با افراد مراجعه كننده را داشته باشيم و رضاي خداوند را در تمامي امور در نظر بگيريم.

IMG_0101

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه حسن خلق و خوش اخلاقي را به عنوان مهمترين شاخصه خدمت به خلق عنوان نمود و در اين مراسم به پذيرش مسئوليت، انضباط در كار، امانت داري، پايبندي به قراردادها و آيين نامه ها، به كارگارگيري افراد شايسته و تخصص در كار تاكيد نمود.

IMG_0129

دكتر فاتح رييس دانشگاه صنعتي شاهرود در اين مراسم ضمن خير مقدم و تبريك ميلاد حضرت فاطمه (س)، ميلاد بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و تبريك روز درختكاري و هفته منابع،  افزود: امروز روز دانشگاه و روز قدرشناسي از تلاش هاي شماست و ما بايد همه با هم و در كنار هم برای پیشرفت تلاش مضاعف و به سوي موفقيت با سرعت بيشتري حركت كنيم و در طرح سطح بندي دانشگاه ها جايگاه خودمان را تثبيت كنيم. ايشان ضمن بيان آمارهاي مختلف در خصوص درآمدهاي اختصاصي، اعتبارات پژوهشي و اختصاصي بودجه در چهار سال گذشته، به حضور موثر كارمندان در دستيابي به اين موفقيت ها تاكيد نمود.

دكتر فاتح ضمن تاكيد بر وجود امكانات و پتانسيل هاي علمي دانشگاه خاطر نشان كرد: دانشگاه با وجود ظرفيت هاي موجود و تلاش و همكاري كاركنان دلسوز آينده روشن تري پيش رو خواهد داشت. وي در ادامه به اهميت كسب درآمد در دانشگاه براي پيشبرد اهداف مربوطه تاكيد كرد و گفت: عملكرد كاركنان در جذب دانشجو و پيشرفت دانشگاه و همچنين پيشبرد اهداف موثر است.

IMG_0187

دكتر محمدعلي مولايي معاون اداري و مالي دانشگاه ضمن تشكر از حضور كاركنان در اين مراسم به بيان گزارشي در مورد نحوه انتخاب كارمندان نمونه و قابل تقدير پرداخت. دكتر مولايي با بيان اينكه هر اتفاق خوبي در هر سازماني توسط بدنه اجرايي آن صورت مي گيرد به حضور و مشاركت موثر كارمندان در محيط دانشگاه تاكيد كرد و افزود: امروزه رقابت بين دانشگاه ها بيشتر گرديده و قطعا دانشگاه هايي موفق خواهند بود كه كارآمدتر باشند. ايشان ضمن بيان توضيحاتي در خصوص علل پيشرفتهای دانشگاه به اهميت استمرار اين پيشرفت ها تاكيد نمود.

IMG_0374

در ادامه اين مراسم از 30 كارشناس، كارمند و دو مدير دانشگاه در دو بخش نمونه و قابل تقدير تجليل به عمل آمد.

مهندس غلامحسین صادقی به عنوان مدیر نمونه و مهندس سعید پنداپور به عنوان مدیر قبل تقدیر انتخاب گردیدند.

کارمندان نمونه :

علیرضا کلانتری، مریم امینی‌گرمنی، مجید خالقیان، هادی شریعتی، نسرین جلالی، هادی نوروزی، عفت بابامحمدی، وحید کلی، رضا رمضانیان، رضا قاضی‌پور، سیدجواد آقایان، احمد خراطها، منیره براتی، مرتضی عزیزی، شاهین شاکری، وحید میرزائی، مهدی زارعی

کامندان قابل تقدیر:

رضا اسلامی، محمود شهرآبادی، سیدمحمود میراحمدی، صدرالدین میرحسینی، زهره فارسی، محمدرضا شاه‌حسینی، سیدحسین شمسائی، میترا عباسی، احسان کریمیان، بتول جلالی، نوروزعلی بیاری، محمد حسین پور

 

 

 

 

 


کلمات کلیدی: #کارمند نمونه #قابل تقدیر #آیین تجلیل #قدرشناسی
12345