اخبار و رویدادها: دیدار هیات رئیسه با هیأت علمی دانشكده مهندسی كشاورزی دانشگاه صنعتی شاهرود

دیدار هیات رئیسه با هیأت علمی دانشكده مهندسی كشاورزی دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶- ۱۴:۰۸:۳۶



هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود از دانشكده مهندسی كشاورزی این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی آن دیدار و گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با شورای دانشكده ها، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه روز دوشنبه 13آذر ماه سال جاری از دانشكده مهندسی كشاورزی این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی و رئیس این دانشكده دیدار و گفتگو كردند.

IMG_0002

در این جلسه دكتر عامریان رئیس دانشكده مهندسی كشاورزی، گزارشی در خصوص آمار دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلف، اعضای هیأت علمی، تجهیزات آزمایشگاهی و كارگاهی و ارتقای اعضای هیات علمی ارائه داد و به بیان مشكلات دانشكده در زمینه های كمبود بودجه، ساخت و تكمیل ساختمان آموزشی در حال ساخت و سردر دانشكده پرداخت.

IMG_0028

طی این دیدار رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تبریك به مناسبت میلاد پیامبر اكرم(ص) و روز دانشجو از رئیس دانشكده و اعضای هیأت تشكر نموده و بیان داشت: هم اكنون كه دانشگاه موفق به كسب سطح دو در بین دانشگاه های كشور شده و یا كسب رتبه دانشمند یك درصد برتر جهان توسط یكی از اعضای هیأت علمی دانشگاه و یا موفقیت های دیگر همه مرهون تلاش ها و عملكرد اعضای هیأت علمی دانست.

IMG_0009

IMG_0001

دكتر فاتح در ادامه افزود: با توجه به كمبود اعتبارات عمرانی برای تكمیل و تجهیز ساختمانهای نیمه كاره در سطح دانشگاه، لزومی همت همگانی را می طلبد تا با افزایش درآمدهای  اختصاصی دانشگاه فعالیتهای عمرانی را پی گیری و دنبال نماییم. ایشان با تاكید بر شعار دانشگاه كه پیشگامبه سوی دانشگاه كارآفرین می باشد، ضمن بیان مقدماتی كه برای تبدیل دانشگاه به سمت دانشگاه كارآفرین انجام پذیرفته است، خواستار همكاری همه اعضای هیأت علمی در ارائه پیشنهادات جهت تحقق هرچه بهتر این شعار گردید.

در طی این نشست كه با هدف هم فكری و هم اندیشی در جهت بررسی مشكلات موجود و حل آن ها در این دانشكده برگزار شد برخی از اعضای هیأت علمی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

در ادامه جلسه دكتر علی دستفان معاون پژوهشی دانشگاه به بیان آماری درخصوص تعداد مقالات دانشگاه در نمایه های ISI و Scopus و میزان شاخص H دانشكده و دانشگاه پرداخت و بر پیگیری اساتید در چاپ مقالات معتبر تاكید نمود. همچنین دكتر ناصری گودرزی معاون آموزشی دانشگاه توضیحاتی درخصوص آیین نامه های ارتقای و ترفیع اعضای هیات علمی ارائه دادند.

12345