اخبار و رویدادها: حضور دانشگاه صنعتی شاهرود در دومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایي در حوزه مديريت سبز

حضور دانشگاه صنعتی شاهرود در دومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایي در حوزه مديريت سبز
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶- ۰۹:۳۲:۱۲

حضور دانشگاه صنعتی شاهرود در دومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایي در حوزه مديريت سبز

با مشارکت معاونت توسعه امور علمی و فرهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور دومین نمایشگاه دستاوردهاي اجرايي دانشگاه ها، موسسات آموزشي و پارک هاي علم و فناوري در حوزه مديريت سبز روز شنبه مورخ ۱۵ مهر ماه 96 آغاز گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دومین نمایشگاه دستاورد هاd اجرايی دانشگاه ها، موسسات آموزشي و پارک های علم و فناوری در حوزه مديريت سبز از  تاریخ 15 لغایت 18 مهر ماه جاری برگزار گردید. در این نمایشگاه دانشگاه های منتخب دستاوردهای اجرايي خود را در حوزه مديريت سبز در محل ساختمان سازمان برنامه و بودجه کشور عرضه نمودند. دانشگاه صنعتی شاهرود نیز به عنوان يکی از دانشگاه هایمنتخب در سطح کشور در این نمایشگاه حضور یافت.

IMG (2)

 

IMG (1)

لازم به ذکر است با توجه ویژه به برنامه ششم توسعه و تاثیر گذاری ویژه این حوزه در اقتصاد کشور، اصلاح الگوی مصرف آب به عنوان یکی از محورهای مدیریت سبز  از ابتدای سال 95 در دستور کار دانشگاه قرار گرفت. همچنین برای رسیدن به توسعه پایدار، حفظ منابع زیست محیطی برای آیندگان، تحقق اصل 50 قانون اساسی جمهوری اسلامی و همچنین ماده 190 قانون برنامه پنج ساله پنجم دانشگاه از ابتدای سال 1395 و با توجه به تاکید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر اهمیت مدیریت سبز در تمامی دانشگاه ها و الزام تشکیل شورای راهبری این مهم در دانشگاه صنعتی شاهرود اجرایی گردید.

12345