اخبار و رویدادها: ارتقاي نشريه JME دانشكده مهندسي معدن، نفت و ژئوفيزيك دانشگاه صنعتي شاهرود

ارتقاي نشريه JME دانشكده مهندسي معدن، نفت و ژئوفيزيك دانشگاه صنعتي شاهرود
سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶- ۱۲:۵۹:۱۳



دكتر محمد عطائي، سردبير نشريه معدن و محيط‌زيست دانشكده مهندسی معدن، نفت و ژئوفيزيك دانشگاه صنعتی شاهرود از تبديل نشريه دوفصلنامه JMEبه فصلنامه خبر داد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتي شاهرود و به نقل از دكتر محمد عطائي، سردبير نشريه معدن و محيط‌ زيست Journal of Mining and Environment) JME)  دانشكده مهندسي معدن، نفت و ژئوفيزيك اين دانشگاه، اين نشريه  با همكاري مشترك اين دانشگاه و انجمن مهندسي معدن ايران و با هدف اصلي انتشار مقالات تخصصي در كليه زمينه­هاي مختلف مهندسي معدن شامل اكتشاف و استخراج معدن، فرآوري مواد معدني، مكانيك سنگ و ژئوتكنيك، تونل و فضاهاي زيرزميني، اقتصاد و مديريت مهندسي معدن، اكتشاف و استخراج نفت، ايمني و بهداشت و محيط‌زيست در فعاليت‌هاي معدني و ساير موضوعات وابسته و مباحث ميان ‌رشته‌اي مرتبط با اين شاخه علمي از سال 2010 كار خود را به صورت دوفصلنامه شروع و تاكنون 17 شماره از اين نشريه به چاپ رسيده است.

عطايي گفت: اين نشريه با مجوز صادره از سوي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در شهريور ماه سال جاري با شماره مجوز 79375 از دو فصلنامه در سال به فصلنامه تبديل شد.

اين نشريه همچنين در پايگاه Web of Science (WOS) كه يك نمايه استنادي علمي است، توسط Thomson Reuters ايجاد و نمايه شده است و در بخش Master Journal List قرار دارد و هم اكنون در حال دريافت ضريب تاثير (ImpactFactor) است.

 

12345