اخبار و رویدادها: خبرنگاری دریچه ‌ای است به سوی برساختن جهانی نو و سراسر بیداری و آگاهی

خبرنگاری دریچه ‌ای است به سوی برساختن جهانی نو و سراسر بیداری و آگاهی
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶- ۱۴:۰۷:۰۴

خبرنگاری دریچه ‌ای است به سوی برساختن جهانی نو و سراسر بیداری و آگاهی

17 مرداد روز خبرنگارانی که در کار ساختن جهانی آگاه و بالنده و تکامل جو به کار سترگ و زیبا، اما سخت نوشتن و پرده برداشتن از ناآگاهی و بی‌خبری پرداختند مبارک باد.

روز خبرنگار، روزي است كه گويي قلم، اين مقدس‌ترين عامل سوگند آسماني بار ديگر به مظهر درخششي تبديل شده كه حكايت‌گر زندگي تابناك رهپوياني مي‌شود كه همواره با قلم پيوندي جاودانه بسته‌اند. روزی که سرود ماندن در ورطه نوشتن، حكايت پابرجايي در دنياي كلمات و واژه‌ها و عامل تابندگي دگرباره انديشه‌هاي انساني است. خبرنگاری که مي‌نويسد براي ساختن فرهنگ غني، مي‌نويسد براي ساختن كشوري آباد و آزاد، براي ساختن بهترين‌ها براي ايران و ايراني؛ اينان همواره در عمق جامعه زندگي مي‌كنند و سلامت فرهنگي و فكري هر جامعه‌اي، مرهون تلاش‌هاي شبانه روزي آنهاست.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود اصحاب رسانه، فعالان عرصه اطلاع رسانی و خبرنگاران را طلایه داران جبهه آگاهی بخشی و عامل حضور بالنده و اثربخش آحاد مردم در صحنه های سرنوشت ساز می داند و با تبریک این روز خجسته و با شکوه خواستار مسیری روشن برای تمامی وقایع‌ نگارانی شد که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‏دارند و خامه خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‏گیرند.

 

12345