اخبار و رویدادها: متن پيام تقدير و تشكر دكتر محمد فرهادی وزير علوم، تحقيقات و فناوری خطاب ﺑه دانشگاهيان كشور

متن پيام تقدير و تشكر دكتر محمد فرهادی وزير علوم، تحقيقات و فناوری خطاب ﺑه دانشگاهيان كشور
شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶- ۰۹:۵۸:۵۳



استادان فرهيخته

دانشجويان عزيز

و همكاران گرامی

خداوند بزرگ و بخشنده بخشايشگر را صميمانه وخاضعانه سپاس می گوييم كه به مدد دستاوردهای شكوهمند نظام جمهوری اسلامی و حاكميت مردمسالاری دينی در كشور ، هر روز شاهد خلق صحنه های بسيار مهم واساسی فرهنگی ،اجتماعی و سياسی در ايران عزيزمان هستيم    .

ميدان حضور و خلق حماسه بی نظير دوازدهمين دوره انتخاب رياست جمهوری و پنجمين دوره انتخابات اعضای شوراهای شهر و روستا يكی از بهترين برگهای افتخار و مباهات ملی ماست كه در آخرين روزهای ارديبهشت رقم خورد و باعث تعالی و عظمت ايران در عرصه های داخلی و بين المللی گرديد.

بی گمان حضور موثر و هوشمندانه دانشگاهيان كشور،ايفای نقش بسيار مهم و روشنگرانه در ايجاد نشاط و افزايش مشاركت اجتماعی سياسی و تبيين مواضع اصولی برای مردم شريف جایتقدير و امتنان فراوان دارد.

اين حضور و همراهی متعهدانه وآگاهی بخش، از حسن اعتماد ملت بزرگ ما به جامعه ارجمند دانشگاهی واستادان فرزانه و همچنين اميد به آينده جوانان خويش نشان دارد. مردم هوشمند و خردورز ايران اسلامی دراين انتخابات اقتدار ملی وعزت بين المللی جمهوریاسلامی ايران عزيز را با تدبير واميد به درخشش كشوردر حوزه های علمی، اقتصادی، فرهنگی و سياسی تضمين كردند.

اين باور قلبی ماست كه انتخابات در ايران نشانه عينی و عملی مردم سالاری دينی است و شركت در اين صحنه های غرورآفرين، حق تعيين سرنوشت امروز خود ونسلهای آينده از طريق رأی دادن وانتخابی آگاهانه در عمل به استيفای حقوق شهروندی، شركت فعال درانتخابات عمل به منويات مقام معظم رهبري هست كه بارها و بارها بر حضور حداكثری مردم هميشه در صحنه ايران تأكيد فرموده اند و انتخاب عالی ترين مقام اجرايی كشور با پشتوانه ملت، سبب تقويت برنامه های دولت تدبير واميد خواهد شد.

اينجانب با سپاسگزاری از پيشگاه پروردگار حكيم ومهربان، لازم می دانم ضمن تبريك اين حضور و حماسه ملی به مردم شريف ايران، از شما نخبگان وفرهيختگان صميمانه تشكر و قدردانی نمايم. اميدوارم دولت پرتلاش و رئيس محترم جمهوری با بهره مندی از دانش وتوان علمی و عملی دانشگاهيان، زمينه تحقق خدمت رسانی برخاسته از علم وانديشه، عقلانيت و برنامه ريزی را فراهم نمايد.

                                                                                                                                                               محمد فرهادي

                                                                                                                                                           30 ارديبهشت 1396

12345