اخبار و رویدادها: جشن ازدواج دانشجويي 121 زوج دانشجو دانشگاه صنعتي شاهرود برگزار گرديد.

جشن ازدواج دانشجويي 121 زوج دانشجو دانشگاه صنعتي شاهرود برگزار گرديد.
سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶- ۱۲:۰۲:۳۱

جشن ازدواج دانشجويي 121 زوج دانشجو دانشگاه صنعتي شاهرود برگزار گرديد.

جشن ازدواج دانشجويي 121 زوج دانشجو دانشگاه صنعتي شاهرود به همت دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري و با حمايت رئيس دانشگاه در دانشگاه صنعتي شاهرود برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، جشن ازدواج دانشجويی 121 زوج دانشجوی دانشگاه صنعتی شاهرود روز يكشنبه 24 ارديبهشت ماه جاری به همت دفتر نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شاهرود در تالار شقايق های اين دانشگاه برگزار گرديد.

در اين جشن كه با استقبال خوبي از سوی دانشجويان دانشگاه همراه بود، دكتر فاتح رئيس دانشگاه صنعتی شاهرود در سخنانی ضمن تبريك به زوجهای جوان به اهميت ازدواج، احترام به يكديگر، رعايت ارتباط با نامحرم و ابراز محبت در زندگی زناشويی تاكيد كرد و توجه به همسر را رمز موفقيت در زندگی مشترك عنوان نمود. وی در ادامه به مشكلات پيشرو ازدواج دانشجويی اشاره كرد و افزود همراهی، قناعت پيشگی ساختن زندگی حداقلی توسط زوجين سبب شيريني زندگي دانشجويي است و يكي از بهترين نوع ازدواج ها است.  

مهندس هاشمی معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود در اين جشن ضمن تبريك و آرزوی خوشبختی برای زوجين ازدواج دانشجويی همراه با شناخت كافی را از موفق ترين ازدواج ها بيان نمود و گفت: كمترين آمار طلاق و موفق ترين زندگی ها در ازدواج دانشجويی ديده شده است. مهندس هاشمی تفاهم در زندگی، ارتباطی دوستانه با همسر، قناعت و بيان نكات مثبت در زندگی زناشويی را از جمله عوامل موفقيت دانست.

حجت الاسلام فندرسكی مسئول دفتر نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شاهرود در اين جشن ضمن تبريك اين روز فرخنده هدف از برگزاری ازدواج دانشجويی را  آموزش مهارت زندگی برای داشتن زندگی بهتر عنوان نمود.

حجت الاسلام فندرسكی با اشاره به آمارهای منتشر شده در زمينه ازدواج های دانشجويی در سرتاسر كشور از منجر شدن تنها 2 درصد از ازدواج های دانشجويی به طلاق ابراز خرسندی كرد و گفت: اين يكی از افتخارات ما در برگزاری جشن های ازدواج دانشجويی است.

حجت الاسلام و المسلمين فدايی مسئول دفتر نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه دامغان از مدعوين اين جشن بودند كه در سخناننش با بيان نكاتی در خصوص خانواده موفق، درك متقابل يكديگر، توجه به همسر، نوازش گفتاری و عوامل استحكام خانواده راهنمايی عملياتی و ارزنده برای ايجاد يك زندگی موفق به دور حاشيه ها به زوجين ارائه دادند و ابراز اميدواری كردند كه با تفاهم و شناخت بهتر از هم دانشجويان زندگی موفقی در پيش داشته باشند. 

اين مراسم با برنامه های شاد و متنوع از ساعت 5 تا 7:30 به طول انجاميد. ادامه مراسم شهرگردی زوجهاي جوان به وسيله اتوبوسهای آزين شده از مسير خيابانهای اصلی شهر شاهرود و اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در صحن امامزاده محمد شهر بسطام بود. اين مراسم باشكوه با صرف شام در سالن غذاخوری زيتون دانشگاه پايان يافت. 

12345