اخبار و رویدادها: جلسه تكريم و معارفه روساي دانشكده شيمي دانشگاه صنعتي شاهرود

جلسه تكريم و معارفه روساي دانشكده شيمي دانشگاه صنعتي شاهرود
یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶- ۱۲:۲۵:۳۸

جلسه تكريم و معارفه روساي دانشكده شيمي دانشگاه صنعتي شاهرود

جلسه تكريم رئيس سابق دانشكده شيمي و معارفه رئيس جديد دانشكده شيمي شنبه 23 ارديبهشت ماه جاري در اين دانشكده برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، جلسه تقدير از زحمات و تلاش های دكتر قدمعلی باقريان دهقی رئيس سابق دانشكده شيمی و معارفه دكتر مهدی ميرزايی رئيس جديد اين دانشكده شنبه 23 ارديبهشت ماه جاری در دانشكده با حضور رئيس دانشگاه،  معاون اداری ومالی، معاون آموزشی و تحصيلات تكميلی و اعضای هيأت علمی دانشكده  برگزار گرديد.

photo_2017-05-14_10-19-45_1

در ابتدای اين نشست دكتر محمد مهدی فاتح رئيس دانشگاه با تقدير و تشكر از دكتر باقريان به خاطر شخصيت و اخلاق وی، از زحمات و خدمات شايسته ايشان در مدت تصدی رياست دانشكده تقدير كرد و مسئوليت را فرصتی برای خدمت دانست. وی با اشاره به قبول زحمت تصدی مسئوليت توسط دكتر ميرزايی، اظهار داشت در جامعه دانشگاهی، تكريم و تجليل از افراد و مسئولين و مديران مجموعه و ارج نهادن به فعاليت آنها، سبب ايجاد مهربانی و علاقمندی شده و فضا را برای افزايش فعاليت و پيشرفت آماده مي‌نمايد.

photo_2017-05-14_10-19-50_1

رئيس دانشگاه در بخش ديگری از سخنانش با اشاره به اينكه فضا، فضای پاسخگويی است، اذعان داشت: مطالبه از مسئول اجرايی به خصوص رئيس دانشكده زياد است و تا مواقعي كه قانون اجازه دهد بايد تلاش شود بهترين نوع پاسخگويی را داشته باشيم، بالطبع مسئولين اجرايی با حوصله وسعه صدر بايد جوابگوی نظرات مختلف باشند.

وی با بيان اينكه مديريت زمانی موفق است كه دانش بنيان باشد خواستار استفاده از نظرات ومشاوره از اعضای هيأت علمی توسط مديران شد و موفقيت مديران را درگرو حمايت نخبگان و فرهيختگان دانست. رئيس دانشگاه در پايان اين جلسه نيز ضمن تقدير و تشكر مجدد از دكتر باقريان دهقی برای دكتر ميرزايی آرزوی موفقيت نمود.

درادامه اين جلسه دكتر قدمعلی باقريان دهقی، به ارائه گزارش عملكرد خويش درطی تصدی مديريت دانشكده پرداخت. وی از تمامي همكاران اعضای هيأت علمی و همچنين كارشناسان دانشكده تشكر نمود و با اشاره به اينكه چند نفر ازاعضای هيأت علمی دانشكده دارای مسئوليت اجرايی درسطح دانشگاه هستند به ظرفيت همكاران خود اشاره نمود و خواستار بهتر ديده شدن پتانسيل ها در دانشگاه گرديد. درپايان ايشان از رئيس دانشگاه و همچنين معاونين به علت همكاری با دانشكده درطی تصدی مسئوليت خود تشكر كرد. وی از هرگونه كوتاهی و قصور خود درطی مسئوليت از همه عذرخواهی نموده و مجددا از دكتر فاتح به دليل پذيرش استعفای خود و همچنين از دكتر ميرزايی به جهت قبول مسئوليت تشكر نمود.

در ادامه دكتر ميرزايی رئيس جديد دانشكده شيمي با تقدير و تشكر از زحمات دكتر باقريان، خدمات ايشون دردانشكده را قابل تقدير دانست  و گفت:  نكاتی كه چه از نظر اخلاقي و چه كاری از ايشان ياد گرفتم به كارخواهم بست و از راهنمايی های ايشان در اداره دانشكده استفاده خواهم نمود.

 

 

photo_2017-05-14_10-19-15

photo_2017-05-14_10-18-57_1

دكتر ميرزايی در اين نشست از رئيس دانشگاه و همكاران دانشكده به دليل اطمينان برای ارائه مسئوليت تشكر نمود و اظهار اميدواریكرد: تلاش می كنيم كه به لطف خداوند و با ياری و نظرات خوب همكاران به نحو احسن اين مسئوليت را به انجام برسانم.

12345