اخبار و رویدادها: سومين همايش سلامت و زندگي شهرستان شاهرود برگزار مي گردد.

سومين همايش سلامت و زندگي شهرستان شاهرود برگزار مي گردد.
دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶- ۱۵:۴۸:۵۴

سومين همايش سلامت و زندگي شهرستان شاهرود برگزار مي گردد.

سومين همايش سلامت و زندگي شهرستان شاهرود با موضوعات دلگرمي و شادكامي، عوارض كم تحركي و ارائه راهكار، پرسش و پاسخ ديابت و درمان آن در دانشگاه صنعتي شاهرود برگزار مي گردد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، پنجاهمین همایش سلامت و زندگی و سومین همایش سلامت و زندگی شهرستان شاهرود، روز سه شنبه 5 اردیبهشت ماه جاری ساعت 16 در محل تالار شقایق های دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور سفیران سلامت امیر كرم یزدی كارگردان تئاتر سینما و تلویزیون و مهنوش صادقی نویسنده و بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون برگزار خواهد شد.

photo_۲۰۱۷-۰۴-۲۳_۱۱-۵۷-۳۲

در این همایش دكتر علی محمد نظری عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشكی و خدمات درمانی شاهرود و همچنین عضو هیات مدیره انجمن مشاوره ایران در خصوص دلگرمی و شادكامی در زندگی، دكتر علی یونسیان عضو هیات علمی دانشكده تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود در خصوص عوارض كم تحركی و ارائه راهكار به عنوان سخنرانان به ایراد سخن می پردازند و دكتر عباس توكلیان فوق تخصص غدد و متابولیسم به سوالات طرح شده در موضوع دیابت و درمان آن پاسخ خواهند داد.

ضمنا كمیته های مشورتی سلامت این همایش همزمان موضوعات خانواده، تربیت بدنی و علم تمرین و مامایی را مورد بحث و تبادل نظر قرار می دهند و به سوالات و دغدغه های شركت كتتدگان در همایش پاسخ خواهند داد.

لازم به ذكر است كارگاه مهارت های كاربردی-ارتباطی شاد زیستن نیز با حضور مرضیه رفعتی استاد دانشگاه، مدرس ارتباط و رسانه و همچنین معصومه ابراهیمی استاد دانشگاه و جامعه شناس در محل تالار اقاقیا دانشگاه صنعتی شاهرود نیز 5 اردیبهشت ماه 96 راس ساعت 15 برگزار می گردد.

شركت در سومین همایش سلامت و زندگی شهرستان شاهرود برای عموم آزاد است.

12345