اخبار و رویدادها: دومين جلسه باشگاه فيزيك شاهرود

دومين جلسه باشگاه فيزيك شاهرود
شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۶- ۱۴:۲۹:۱۱

دومين جلسه باشگاه فيزيك شاهرود

دومين جلسه از جلسات «باشگاه فيزيك شاهرود» با عنوان «سفر در زمان» با سخنراني «آقاي دكتر كاظم بي تقصير» عضو هيئت علمي دانشكده فيزيك دانشگاه صنعتي شاهرود برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی؛ دومين جلسه از جلسات «باشگاه فيزيك شاهرود» با عنوان «سفر در زمان» با سخنراني «آقاي دكتر كاظم بي تقصير»عضو هيئت علمي دانشكده فيزيك دانشگاه صنعتي شاهرود در روز شنبه دوم اردیبهشت ماه جاری ساعت 17 در تالار لاله برگزار خواهد شد.

از تيرماه سال ۱۳۷۹ انجمن فيزيك ايران جلسات ماهانه‌اي با عنوان باشگاه فيزيك در تهران را آغاز كرد. در اين باشگاه استادان، دانشجويان، دبيران، دانش‌آموزان و عموم علاقمندان به فيزيك در هر سن و مقام با يكديگر ديدار و گفتگو مي‌كنند، به مبادله اطلاعات در زمينه‌هاي دلخواه خود مي‌پردازند، سؤالات خود را مطرح مي‌كنند و از آخرين پيشرفتها و كشفيات در زمينه‌ي علم فيزيك مطلع مي‌شوند. بعد از ده سال تجربه موفق اين باشگاه، انجمن فيزيك ايران در سال ۸۹ تصميم به تكثير اين برنامه در استانهاي ديگر كشور به منظور گسترش دامنه‌ي ارتباط با علاقه‌مندان دانش فيزيك گرفت. آغاز به كار «باشگاه فيزيك شاهرود» نيز در اين راه است كه به همت جمعي از اعضاي محترم هيئت علمي در شهر شاهرود برگزار مي‌گردد. از عموم علاقمندان به فيزيك، به خصوص اساتيد گرانقدر، دانشجويان، دبيران محترم و دانش‌آموزان سال‌هاي آخر دبيرستان، دعوت مي‌شود در «باشگاه فيزيك انجمن فيزيك ايران» شركت كنند. از هر فكر و هر برنامه‌اي كه شركت كنندگان در ارتباط با فعالتر شدن باشگاه فيزيك ارائه كنند، استقبال مي‌شود. لطفاً نظرات و پيشنهادات خود را با «انجمن فيزيك ايران، باشگاه فيزيك شاهرود» به نشاني bashgahshahrood@psi.ir در ميان بگذاريد.

لازم به ذكر است كه اولين جلسه باشگاه فيزيك با حضور جمعي از اعضاي هيئت علمي دانشكده فيزيك، دانشجويان و نيز بيش از 50 دانش آموز از مدارس متوسطه شهر بسطام در اسفند ماه سال گذشته برگزار گرديد. در اين جلسه كه با عنوان «فناوري نانو، راهي به سوي آينده» برگزار شد، آقاي دكتر حميد هراتي زاده به بيان مسائلي كه فناوري نانو در آينده اي نه چندان دور قادر به حل آنها خواهد بود پرداخت.

12345