اخبار و رویدادها: اطلاعیه برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود

اطلاعیه برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵- ۰۸:۰۰:۲۸



  1. امتحانات (از تاریخ 95/10/18لغایت 95/11/02) مطابق با برنامه امتحانی موجود در سیستم گلستان، صبح ها ساعت8:30  و10:30 و عصر ها ساعت 14برگزار می گردد.

 

  1. ورود دانشجو با تاخیر به جلسه امتحان حداکثر یک ربع پس از شروع به شرط آن که هیچ یک از دانشجویان خارج نشده باشند، بلامانع و خروج دانشجویان در ده دقیقه پایان وقت امتحان ممنوع است.

 

  1. دانشجویان در صورت اعتراض به نمره می­توانند درخواست تجدید نظر را حداکثر تا 48 ساعت پس از اعلام نمرات در سیستم گلستان ثبت نمایند.

 

  1. غیبت در جلسه امتحان در صورتی مورد بررسی قرار می­گیرد که دانشجو در روز امتحان در یکی از بیمارستان­های دولتی شاهرود به غیر از بخش اورژانس بستری شده باشد. باتوجه به اینکه کمیته منتخب شورای آموزشی درپایان هر نیم­سال یک­ بارتشکیل جلسه می‌دهد، لازم است دانشجویان حداکثر تا روز پایان امتحانات درخواست‌ خود را به همراه کلیه مدارک مربوطه  به اداره آموزش دانشکده تحویل و رسید دریافت نمایند.

 

  1.   دانشجو در صورت داشتن غیبت کلاسی بیش از3/16از حضور در جلسه امتحان محروم می­باشد، لذا دانشجویان باید قبل از شروع امتحانات نسبت به کنترل غیبت­های کلاسی خود از طریق سیستم گلستان اقدام نمایند.

 

  1.  به همراه داشتن تلفن همراه و هرگونه وسیله ارتباطی در جلسه امتحان ممنوع و به منزله تخلف تلقی می­شود.

 

  1.   غیبت در جلسه امتحانی به منزله نمره صفر تلقی می گردد.
12345