اخبار و رویدادها: دیدار ریاست و اعضای هیات علمی دانشکده با رئیس دانشگاه

دیدار ریاست و اعضای هیات علمی دانشکده با رئیس دانشگاه
سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴- ۱۰:۳۲:۴۴



در دیدار صمیمانه ریاست دانشکده و اعضای هیات علمی دانشکده معدن، نفت و ژئوفیزیک با رئیس دانشگاه شاهرود از رئیس و دبیر کنفرانس ژئومکانیک نفت ایران تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، در جلسه ای که با حضور رئیس و اعضای هیات علمی دانشکده معدن، نفت و ژئوفیزیک دانشگاه شاهرود، دوشنبه 28 اردیبهشت 94، در محل دفتر ریاست تشکیل شد از رئیس و دبیر کنفرانس ژئومکانیک نفت ایران تقدیر شد.

رئیس و دبیر کنفرانس ژئومکانیک نفت گزارشی از فعالیت های دبیرخانه، بازخورد و دستاوردهای برگزاری کنفرانس ارائه نمودند. برخی مسائل و نیازمندی های دانشکده نیز بحث و بررسی شد.

رئیس  دانشکده خبر داد که با توجه به تدوین سرفصل دروس کارشناسی ارشد رشته ژئومکانیک نفت توسط دانشگاه شاهرود و تصویب آن توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ، راه اندازی این رشته در مهر 95 و دکتری آن در مهر 97 در دستور کار دانشگاه قرار دارد. همچنین یک مجله علمی پژوهشی در این زمینه فعالیت خواهد کرد.

دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه شاهرود با تقدیر از رئیس و دبیر کنفرانس ژئومکانیک نفت ایران و همکاران دانشکده، افزود که شما با برگزاری مناسب کنفرانس، جایگاه دانشگاه شاهرود را بخوبی معرفی نمودید. وی گفت که تقویت ارائه فعالیت ها در  وب سایت دانشگاه، برگزاری کنفرانس ها، ارائه خدمات آزمایشگاهی در سطح ملی، نشریات علمی - پژوهشی، جذب دانشجوی خارجی، همکاری های بین المللی و قرارداد های تحقیقاتی با صنعت هر یک می تواند دانشگاه را معرفی نماید. رئیس دانشگاه شاهرود تصریح کرد که با توجه به توانمندی ها و سابقه دانشکده معدن، نفت و ژئوفیزیک و دانشکده زمین شناسی شایسته است که با بهره مندی از این مزیت بکوشیم که در آینده نزدیک قطب علمی و  مرجعیت علمی کشور باشیم.

منبع خبر: http://shahroodut.ac.ir/fa/news/showitem.php?id=940229001408
12345