اخبار و رویدادها: دومین کنگره ملی زغالسنگ ایران با همکاری دانشگاه شاهرود برگزار می شود

دومین کنگره ملی زغالسنگ ایران با همکاری دانشگاه شاهرود برگزار می شود
جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳- ۱۳:۲۵:۰۷

دومین کنگره ملی زغالسنگ ایران با همکاری دانشگاه شاهرود برگزار می شود

دبیرعلمی کنگره ملی زغالسنگ ایران با اعلام این خبر گفت: دومین کنگره ملی زغالسنگ از 5 لغایت 7 شهریور ماه 1393 با همکاری دانشگاه شاهرود در کرمان برگزار می شود.

دبیرعلمی کنگره ملی زغالسنگ ایران با اعلام این خبر گفت: زغالسنگ یکی از مواد معدنی با ارزش در صنعت و نیز یکی از منابع مهم در تامین انرژی در جهان محسوب می شود. پس از برگزاری موفق اولین کنگره زغال سنگ در شاهرود، اینک برگزاری دومین کنگره ملی زغال سنگ ایران در شهر کرمان که قطب اصلی تولید زغال سنگ کشور محسوب می شود، فرصت مناسبی است تا تمامی فعالان عرصه، نتایج تلاش­های خود را در همایشی فاخر به معرض تماشای ذهن­ های مشتاق و جویای دانستن و آموختن بگذارند و در جلسات صمیمی این نشست علمی به گفتگو و بحث و تبادل نظر بپردازند.

دکتر محمد کارآموزیان افزود: برای برگزاری نشستی پربار و برپایی موفق کنگره،  مشتاق مشارکت و نقش­ آفرینی همه اساتید، دانشجویان و محققانی هستیم که در این حیطه فعالیت می نمایند و امیدواریم با همت عالی تمامی صاحبنظران، محققان و علاقه مندان موقعیت تازه­ای برای کسب دانش و تجربه به ویژه برای جوانان گرانقدر میهنمان فراهم آید و دستاوردهای اصیل و نو محققان و دانش­ پژوهان در این همایش مورد توجه و استفاده قرار گیرد.

دبیر علمی کنگره ملی زغالسنگ در ادامه از کلیه صاحب نظران، استادان، پژوهشگران، کارشناسان، دانشجویان و دست اندرکاران حوزه زغالسنگ و علوم وابسته برای شرکت فعال در این کنگره جهت ارائه دستاوردهای علمی خود در زمینه های تخصصی زمین شناسی، اکتشاف، استخراج، فرآوری مواد معدنی، مکانیک سنگ، ایمنی، بهداشت و محیط زیست، صنایع وابسته دعوت به عمل آورد.

وی با اشاره به این که دبیرخانه دائمی این کنگره در دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک دانشگاه شاهرود است و اولین کنگره در این دانشگاه به صورت موفقیت آمیز برگزار شد، محل برگزاری دومین کنگره را کرمان، کوی زغالسنگ، تالار مرحوم مهندس کاشی گر عنوان کرد و افزود: آخرین مهلت ارسال اصل مقالات که 22 تیر ماه 93 بوده و به اتمام رسیده است و تاریخ اعلام نتایج داوری مقالات 10 مرداد ماه و آخرین مهلت ثبت نام در همایش  15 مرداد ماه خواهد بود.

وی ضمن تشکر از همکاری مسئولان دانشگاه شاهرود، دبیر دائمی کنگره دکتر محمد عطائی و دبیر اجرایی مهندس فلاح، خاطرنشان کرد: تاریخ برگزاری همایش 5 لغایت 7 شهریور ماه 1393 و علاقه مندان و دانشگاهیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با دبیرخانه کنگره می توانند به نشانی اینترنتی http://www.nicc2014.ir/fa/ مراجعه نمایند.

12345