اخبار و رویدادها: بازدید نوروزی سرپرست دانشگاه شاهرود از دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت

بازدید نوروزی سرپرست دانشگاه شاهرود از دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت
سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۳- ۰۸:۵۲:۵۴

بازدید نوروزی سرپرست دانشگاه شاهرود از دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت

در آغازین روزهای سال 93 سرپرست و معاون آموزشی دانشگاه شاهرود از دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت این دانشگاه بازدید کردند.

 دکتر محمد مهدی فاتح سرپرست و دکتر محمد عطایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شاهرود در دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت این دانشگاه حضور یافتند.
در این دیدار که 17 فروردین ماه برگزار شد، دکتر فاتح ضمن بازدید از فضای کالبدی دانشکده با اعضاء هیات علمی و کارکنان آن نیز ملاقات کرد.

دکتر بزرگمهر اشرفی رئیس دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت دانشگاه شاهرود در سخنانی ضمن تبریک سال نو و خیر مقدم به سرپرست جدید دانشگاه و حضار با توجه به نامگذاری سال 93 به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بر تقویت و توسعه رشته های مدیریت و علوم انسانی تأکید نمود.

سرپرست دانشگاه شاهرود نیز آغاز سال جدید را تبریک گفت و افزود: توجه به راهبردهای ترسیم شده توسعه و پیشرفت دانشگاه باید نزد اعضاء هیات علمی مورد توجه قرار گیرد، ضمن آن که حفظ فضای وحدت، هماهنگی، اخلاق و صمیمیت در تمامی شئون حاکم باشد.

دکتر فاتح ارتباط مستمر و موثر بین دانشگاه و صنعت در ابعاد محلی، منطقه ای، ملی و بین المللی را نقطه عطف تحرک علمی خطاب کرد و عنوان کرد: باید روح عقلانی، خردورزی و اعتدال در دانشگاه جاری باشد.

سرپرست دانشگاه شاهرود در پایان استفاده از تمامی ظرفیت های انسانی دانشگاه اعم از هیات علمی، کارشناسان و کارکنان را خواستار شد.

 

 

 

 

12345