اخبار و رویدادها: برگزاری نهمین نشست از سلسله نشست های تجربه ناب در دانشگاه شاهرود

برگزاری نهمین نشست از سلسله نشست های تجربه ناب در دانشگاه شاهرود
سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲- ۱۴:۳۹:۱۰

برگزاری نهمین نشست از سلسله نشست های تجربه ناب در دانشگاه شاهرود

نهمین نشست از سلسله نشست های تجربه ناب دوشنبه 19 اسفند سال جاری در تالار شقایق های دانشگاه شاهرود برگزار می گردد.

نهمین نشست از سلسله نشست های تجربه ناب توسط انجمن علمی دانشجویی کارآفرینی دوشنبه 19 اسفند سال جاری از ساعت 17:30 الی 19:30 در تالار شقایق های دانشگاه شاهرود با حضور چهره ماندگار صنعت استان ،غلامرضا ابراهیمیان موسس و بنیان گذار شرکت سیم و کابل مغان برگزار می گردد.

سید امیر موسوی راد دبیر انجمن علمی دانشجویی کارآفرینی در خصوص ماهیت سلسله نشست های تجربه ناب گفت: اصولا برگزاری چنین نشست هایی براساس یک نگاه روان شناختانه نسبت به موفقیت است. ما این نگاه را به دو قسمت تقسیم خواهیم کرد. اول برانگیختن و تشدید احساس نیاز به موفقیت و دوم انتقال چکیده ای از تجربیات ناب یک فرد موفق به آنان که در ابتدای مسیر موفقیت گام بر می دارند. لذا با دعوت از افراد صاحب نام و دارای شهرت و اعتبار در حوزه کارآفرینی برآنیم تا رسالت خویش در حصول دو هدف فوق را به نحو احسن ایفا نماییم.

وی در مورد سابقه برگزاری این سلسله نشست ها توسط انجمن علمی دانشجویی کارآفرینی افزود: از بدو تشکیل انجمن علمی دانشجویی کارآفرینی در سال 1387 تا به امروز 8 نشست با حضور چهره های مطرحی چون بابک بختیاری، مبتکر و مدیر عامل مجموعه آیس پک ، بهروز فروتن، مدیرعامل صنایع غذایی بهروز، خانم ها مقیمی و دانشور، بانوان کارآفرین ایرانی، آقای کوپیان، مدیر عامل پوشاک  هاکوپیان  و ... برگزار گردیده است که همواره با استقبال بی نظیر دانشجویان مواجه شده است.

موسوی راد در ادامه در مورد نهمین نشست تجربه ناب گفت: آقای ابراهیمیان موسس و بنیان گذار شرکت سیم و کابل مغان به حق چهره ای ماندگار در صنعت استان بوده و به لحاظ کارآفرینی دارای تجربه ای بسیار ناب می باشند. ایشان فردی سرد و گرم چشیده روزگار تولید محصولات صنعتی اند. تعداد بسیاری از دانش آموختگان روزهای نه چندان دور دانشگاه شاهرود امروز در مجموعه سیم و کابل مغان اشتغال دارند. ایشان همواره با حمایتی بی دریغ از دانشجویان و دانشگاه شاهرود، اهتمامی بسیار در ایجاد و حفظ رابطه پایای صنعت و دانشگاه داشته اند و قطعا وجود ایشان در جمع ما ، مایه فخر و پیشرفت خواهد بود.

وی در ادامه توضیح داد:به لحاظ توسعه های کمی و کیفی مجموعه ی سیم و کابل مغان واحدی نمونه و کم نظیر در استان است و این توفیق قطعا با تلاش های بسیار ایشان و همکارانشان رخ داده است. لذا شنیدن چگونگی پیمودن این مسیر سخت و طولانی بسیار خطیر و حائز اهمیت خواهد بود.

موسوی راد در انتها خاطر نشان کرد: استقبال بسیار زیاد دانشجویان عزیز از نشست های تجربه ی ناب به حقیقت مایه خوشحالی و مباهات است و از تمامی دانشجویان دانشگاه شاهرود دعوت می کنیم تا با حضور در این نشست از فرصت ایجاد شده حداکثر بهره برداری را بنمایند.

 

 

 

12345