اخبار و رویدادها: ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد و دکتری مجازی و پردیس خودگردان

ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد و دکتری مجازی و پردیس خودگردان
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۲- ۱۴:۰۳:۲۸



ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون داخلی دانشگاه شاهرود در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری مجازی و پردیس خودگردان

اطلاعیه شماره 1

 ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون داخلی دانشگاه شاهرود

 در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری مجازی و پردیس خودگردان برای نیمسال دوم سال تحصیلی 93-92

 

ضمن عرض تبریک به این عزیزان بدینوسیله باطلاع می رساند: پذیرفته شدگان (مشروط) اعلام شده در فایل پیوست می بایستی:

جهت ثبت نام الکترونیکی(غیر حضوری)  از تاریخ 29/10/92 به سیستم جامع آموزشی دانشگاه از طریق آدرس http://golestan.shahroodut.ac.ir مراجعه نمایند.

جهت ثبت نام حضوری (تحویل مدارک) پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد از تاریخ  30/10/92    لغایت 02/11/92    و پذیرفته شدگان مقطع دکتری از تاریخ  05/11/92    لغایت 06/11/92  بعداز ظهرها از ساعت 14 لغایت 16:30 به دانشگاه شاهرود (مدیریت تحصیلات تکمیلی) مراجعه نمایند.

ضمنا به اطلاع پذیرفته شدگان محترم می رساند که:

الف) ثبت نام از پذیرفته شدگان صرفا به صورت مشروط انجام  خواهد شد. بدیهی است که پس از تایید مدارک ارائه شده توسط دانشجو (مدارک ثبت نام) و همچنین تایید سازمان سنجش آموزش کشور و تایید صلاحیت عمومی پذیرفته شدگان، این ثبت نام به منزله ثبت نام قطعی تلقی خواهد شد. چنانچه صحت مدارک ارائه شده توسط داوطلب تایید نگردد قبولی وی در هر مرحله از تحصیل که باشد لغو گردیده و پذیرفته شده در این خصوص حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

ب) این دانشگاه هیچگونه تعهدی برای تامین و در اختیار قرار دادن خوابگاه به پذیرفته شدگان محترم نخواهد داشت.

ج) پذیرفته شدگان محترم به هنگام مراجعه برای ثبت نام حضوری (به صورت مشروط) مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری را حتما به همراه داشته باشند.

د)در صورتی که داوطلب  پس از ثبت نام و شروع به تحصیل در این دانشگاه از ادامه تحصیل انصراف دهد نامبرده ملزم به پرداخت شهریه مربوطه مطابق آیین نامه های دوره های مجازی و پردیس خودگردان خواهد بود.

ه) عدم مراجعه داوطلب برای ثبت نام در روزهای اعلام شده به منزله انصراف از تحصیل تلقی شده و نامبرده در این خصوص حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.  

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری:

-اصل یا گواهی مدرک کارشناسی که درآن معدل دوره کارشناسی(لیسانس) قیدشده باشد. (پذیرفته شدکان دوره ارشد)

-اصل یا گواهی مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشدکه درآن معدل دوره قیدشده باشد. (پذیرفته شدکان دوره دکتری)

تبصره‌2-  فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ناپیوسته باید علاوه بر ارائه مدرک کارشناسی ، مدرکی که معدل دوره کاردانی در آن ذکر شده باشد نیز ارائه نمایند.

-اصل فرم گواهی اشتغال به کار  (پذیرفته شدکان دوره ارشد)

-اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات شناسنامه (سه سری)

-اصل کارت ملی و تصویر آن (دو سری)

-6  قطعه عکس 4 *3  جدید 6 قطعه  ( برای مشمولین 12  قطعه)

-مدرک مربوط به وضعیت نظام وظیفه و تصویر آن

تبصره-  تکمیل برگ درخواست معافیت تحصیلی(فرم شماره 1 پیوست) ویژه کلیه مشمولین نظام وظیفه.

-ارائه فیش واریزی به حساب شماره 2923078250 بانک تجارت شعبه دانشگاه صنعتی شاهرود به مبلغ (250000)دویست و پنجاه هزار ریال به نام امور تغذیه جهت دریافت کارت دانشجویی.

-ارائه فیش واریزی به حساب شماره  03/748 خزانه داری کل (قابل پرداخت در بانک های ملی) به نام هیات مرکزی گزینش به مبلغ (212000) دویست و دوازده هزار ریال ( تکمیل فرم بررسی تایید صلاحیت عمومی در سه نسخه –فرم شماره 2و3 پیوست).

-ارائه سی دی حاوی اسکن مدارک بند های( 1الی7).

-پذیرفته شدگان دوره های آموزشهای الکترونیکی(مجازی) و پردیس خودگردان(خوارزمی)  در هنگام ثبت نام الکترونیکی(غیرحضوری) میتوانند برای واریز پیش پرداخت شهریه بصورت اینترنتی، از تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب استفاده نمایند.

-مبلغ علی الحساب برای پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد در دوره های الکترونیکی (مجازی) دوازده میلیون و پانصد هزار ریال و برای پردیس خود گردان پانزده میلیون ریال و مبلغ علی الحساب برای پذیرفته شدگان مقطع  دکتری در پردیس خودگردان سی میلیون ریال می‌باشد.

-توجه مهم: مبالغ واریزی توسط پذیرفته شدگان به حساب دانشگاه غیر قابل استرداد می باشد، لذا پذیرفته شدگان می بایستی در هنگام ثبت نام دقت لازم را به عمل آورند.

-راهنمای ثبت نام الکترونیکی  و رمز کاربری ورود به سیستم گلستان در اطلاعیه شماره 2 (راهنمای ثبت نام الکترونیکی) اعلام خواهدشد.

 

مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه شاهرود

 

12345